3.04.2011

3月号(2月19日発売)にてトキオ・ホテルさん取材しました

3月号(2月19日発売)にてトキオ・ホテルさん取材しました

トキオホテル.JPG
『ダーク・オブ・ザ・サン』が絶賛発売中のバンド、トキオ・ホテルが初来日したタイミング(去年末ですが…)で取材しました。ちょっとupするのが遅れて しまいましたが、是非誌面をチェックしてみてください。双子の兄弟は、驚くほど綺麗な顔立ちで、特にヴォーカルのビルは、若かりし頃の美輪明宏さんのよう に(お会いしたことはありませんが)妖艶でした。(堂前)

Google Trans:
March issue (on sale February 19) at the Tokio Hotel's interview with
[Band of Dark of the Sun on sale, the timing of the first visit by Tokio Hotel (which is the end of last year ...) interviewed for. I have a little delay in the up, please check the magazine means. Twin brothers are amazingly beautiful in face, vocal Bill, especially as the youth's Miwa Akihiro (that is not met) was bewitching. (Dōmae)

SOURCE 

No comments:

Post a Comment